Dagarna efter

Tack vare tävligens resultat ligger självförtroendet på topp! Jag känner verkligen att jag och Norton är samspelta och vi kommer verkligen lyckas. Denna ponny har power, helt ok gågarter och är fin och stadig i formen när man väl kommer till ridning. Han är dessutom relativt lättlärd vilket jag gillar. 
Jag har haft lite kontakt med tävlingsfotografen från i söndags och bilder kommer inom kort. Jag tror bilderna kommer bli riktigt fina då solen sken och Norton gick som en klocka! 
Även startlistor inför söndagens tävling är ute så jag har lite koll på det också.
Ponnyn ska ridas lite imorgon och på torsdag sedan får vi se hur resten av allt blir. 
Ett lite rörigt inlägg med blandat innehåll, men nu har ni i alla fall lite koll på vad som komma skall... :)
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback