Grattis på födelsedagen!

För exakt 13 år sedan kom en liten krabat till världen, men inte vilken liten krabat som helst utan Norton! Han har levt 13 år, och får förhoppningsvis leva lika länge till. Jag vet inte hur man beskriver kärleken till denna ponny men jag hittade denna "dikt" jag skrev till/om honom för två år sedan på min dåvarande blogg.
 
"Kärlek till dig min älskade!
Du förändrade mitt liv och jag älskar det!
Vi har gått igenom så mycket tillsamman, du och jag.
Ibland kan du vara pest och pina men jag älskar dig ändå.
Du är nog inte perfekt, men i mina ögon är du det!
Du är guld värd, varje gång jag ska rida eller ens få träffa dig blir jag glad...
Eller nej jag blir överlycklig!
Du är mitt allt!
Jag kan fortfarande inte förstå att du placerade oss i KM:et på Skånsta när du var rädd för dressyrstaketet och bröt av till trav när det skulle vara galopp.
Ibland känner jag att det är hopplöst men sen kommer jag att tänka på just den gången när du placerade oss för första gången!
Ingenting är omöjligt!
Tänk att jag fick den äran att bli din medryttare och att jag fick äran att älska dig!
Tänk att jag fick äran att vara den första som tävlade dig lokalt!
Känslan, den du får mig att känna genom att bara stå där är obeskrivlig!
Jag vill kunna tacka dig men jag vet inte hur?
Att ge dig godis skulle inte ens täcka 1% av tacken jag vill ge dig!
När andra säger att det syns att du litar på mig... Jag börja nästan gråta!
Du och jag för alltid!
You are irreplaceable!"
 

Grattis, grattis, grattis till min själsfrände och jordens finaste individ!♥
 




» Mami

Så fint skrivet!
Det är så fantastiskt att få följa med dig & Norton på er resa/framfart. Ni är ett sååå fantastiskt par! <3
Jag säger bara det till konkurrenterna där ute - Se upp, för de kommer och de är grymma!

2014-04-23 // 09:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback