Nu kör vi här igen!

Det här kommer vara där jag hamnar i slutändan ändå. Jag har ingen ork att börja om med inlägg och info på nytt. Jag gillar faktiskt den här bloggen, dock är designen väldigt tråkig. Jag tänkte att jag bara fortsätter däär jag slutade och kör på som vanligt. 
 
Under tiden jag har varit borta har jag tävlat två gånger. En i Täby och allsvenskan i Vällingby. I Täby red jag hem en andraplacering i LC:1 med 63%, och LB:1 slutade jag på 56%. Snacka om ryttarmissar som drog ner poängen. Sist var vi i Vällingby i fredags och red laget. Klasserna var LC:1 och LC:2 och det vart 63% i båda. Dock så hade vi fått högre om de inte Norton hade spänt sig i hela första programmet och om publiken på läktaren visat mer respekt. Mer om det senare. Hamnade i alla fall mitten på resultatlistan och är relativt nöjd.
 
Annars är Norton i sitt livs form och han har musklat på ordentligt, inte ett enda gram fett på kroppen har han, biffen. Vi har anmält till fyra tävlingar till än så länge men jag har några till jag har planerat in. Jag har bland annat planerat att rida en till LA:1 och slipa på det programmet så jag kan komma vidare någon gång. 
Bild från framridning till programträning 30/3 :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback